18 lutego 2014

373. {mój film} Facebookowe wyzwanie! 20 pompek.

Witajcie :)
Dzisiaj film, który mam nadzieję nie uśpi Was przy komputerach :D

Alicja z bloga Fitbody wyszła na przeciw Facebookowym zabawom alkoholowym i zaproponowała challange 20 pompek. Bardzo spodobał mi się ten pomysł. Chociaż nie byłam pewna, czy dam radę wykonać 20 pełnych, męskich pompek po wczorajszym treningu i dzisiejszej "rozgrzewce", którą obejrzeć możecie na końcu filmu :)


Zapraszam:


To jak, podejmujesz wyzwanie? :)
Wrzuć na swoją facebookową ścianę (profilu blogowego lub prywatną) film, na którym robisz 20 pompek (damskich, męskich, jakichkolwiek- lub inne ćwiczenie, którego wykonasz 20 powtórzeń) i wezwij do powtórzenia wyzwania trójkę swoich znajomych- być może zmotywuje ich to do kontynuowania aktywności fizycznej :)
Pozdrawiam!

58 komentarzy

  1. ojej chętnie podjełabym wyzwanie, niestety nadal ze względu na kontuzję mam zakaz :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, ale jak wiadomo- zdrowie przede wszystkim :) Dużo zdrowia życzę! :)

      Usuń
  2. ale ciekawe wyzwanie :) 20 powtórzeń jakiegoś ćwiczenia, fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajny film! I super wyzwanie! Ja dążę do 20 pompek systematycznie od jakiegoś czasu. Na razie robię ich 15! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Jej, na prawdę nie ma powodu :D Ale dziękuję :)

      Usuń
  5. 20 pompek zrobię ale w 2 seriach :-) także pełen podziw!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze niedawno też nie więcej niż 9/11 na raz ;)
      Dziękuję :)

      Usuń
  6. Technikę masz "rewelka";-)!

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie próbowałam te pompki robić i mi uszy zatkało... chyba zrobię kilka podejść!

    OdpowiedzUsuń
  8. Na początku róbcie po kilka, stopniowo dojdziecie do wprawy. Ja na początku nie umiałam zrobić ani jednej, teraz podczas treningu muszę zrobić kilkanaście :) Uwielbiam pompki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, ja też zaczynałam od zera :) I też je lubię im lepiej mi idzie :D

      Usuń
  9. Super, przy okazji świetna motywacja, żeby poprawić technikę! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, oprócz trenera nic mi tak nie pomaga w kontrolowaniu techniki, jak nagrywanie siebie :)

      Usuń
  10. Widziałam już że kilka osób wprowadziło podobne,super pomysł!:)

    Fajnie się Ciebie ogląda,widać jak byś bardzo profesjonalnie do tego podchodziła i jesteś skupiona na technice,super:)

    A tak na marginesie to filmik w jakim programie montowałaś? A dokładniej chodzi o to dodanie napisów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, na YT też widziałam :D

      Dzięki :) Staram się zawsze mieć jak najlepszą technikę, bo wtedy ćwiczenia są efektywniejsze- dlatego dość często się nagrywam :)

      Movie Maker, darmowy, windowsowy program jak go nie masz to możesz za darmo ściągnąć :)

      Usuń
  11. Czemu Twoje łokcie tak bardzo wystają na zewnątrz? Czy tak jest poprawnie? Ostatnio widzę tyle różnych wiariacji pompek, że sama już nie wiem jaka jest prawidłowa. Ja trzymam swoje dłonie do "na zewnątrz", tak, że gdy robię pompkę łokcie są blisko ciała, nie tak daleko... Pewnie angażuję inne mięśnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.youtube.com/watch?v=q0mNQsPMuHQ :)
      http://www.arabianmuscles.com/userfiles/image/Issues/Issue%208/push-ups.jpg

      Zdecydowanie układ rąk wpływa w różny sposób na mięśnie :)

      Usuń
  12. Gratuluję! jaki masz miły głos!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ha, a ja nawet jednej męskiej nie umiem zrobić! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hmm, z pompkami to u mnie krucho, ręce słabiutkie. Ale filmik świetny - motywujący.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można wykonać inne ćwiczenie :) Dziękuję i cieszę się, że motywujący :)

      Usuń
  15. Juz widze jak moi znajomi jeden po drugim daja sie wyzwac na 20 burpee... :D :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha moja jedna koleżanka zrobiła pompki! :D

      Usuń
  16. robienie pompek to część mojego treningu :) jak będę miała chwilę na nagranie to wrzucę :):):)

    OdpowiedzUsuń
  17. jeszcze w grudniu nie zrobiłam ani jednej pompki :/ choć ćwiczyłam regularnie już od blisko roku. więc się zawzięłam i cyk.. w styczniu robiłam już pełną dychę :) trochę mi ta strona pomogła http://www.100pompek.pl/ no a potem kontuzja barku (bo te pompki robiłam non stop, bez rozgrzewki, cyk na podłogę.. i już - głupota!!!). no a później.. spadłam z drążka do ćwiczeń (właściwie to "z" drążkiem), bujnęłam się, dotknęłam stopami sufitu.. i .. stało się :/ pogotowie.. prześwietlenia.. jest ok, ale tydzień na tramalu, a lekarz stwierdził, że 2-3 miesiące mam nie dotykać ćwiczeń. więc.. echh.. uważajcie na siebie dziewczyny. ależ sobie na dygresję pozwoliłam. wybaczcie. bawcie się dobrze przy wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że o tym piszesz :) Rozciąganie i rozgrzewka są bardzo ważnymi elementami treningu :) Każdego! :)

      A z drążka też boję się czasem spaść, dlatego nie wykorzystuję go w 100% tak, jakbym chciała (mój kuzyn już kiedyś z nim zleciał)

      Usuń
    2. oj tak, na drążki należy uważać - mój brat tak kiedyś zleciał i uszkodził sobie bark na jakiś czas!

      Usuń
  18. Takie wyzwanie podjęłabym o wiele chętniej niż picie piwa!
    Genialny pomysł!
    Ale długo wytrzymujesz planki... I to bez wyraźnego wysiłku, czy drżenia mięśni! Gratulacje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, to świetny pomysł i kilka osób na raz na niego wpadło na FB i YT :D

      Trzęsłam się ostatnie dwie serie planku :D Pompki pomagają rozluźnić na chwilę mięśnie, jest łatwiej niż jakbym ciągle utrzymywała jedną pozycję. Dziękuję :)

      Usuń
  19. Świetne! Chyba wyzwę na pojedynek mojego kolegę, który ostatnio w odpowiedzi na piwny challenge... wypił na raz pół litra wódki! Tragedia x)
    paleblueme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Silna babka z Ciebie :)
    Ja mam słabiutkie ręce, nie zrobię nawet jednej poprawnej męskiej pompki.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja filmik z 20 pompkami wrzucałam już jakiś czas temu na fejsa, ale może nagram jakiś z urozmaiconymi - widziałam, że np. Jah-stina robiła je na piłce :)
    Widziałam też kozackie wyzwanie ze zrobieniem ćwiczenia na równowagę, na którym chłopak robił przysiady stojąc na swiss ball. Jeśli kiedyś mi się to uda, to Cię wyzwę, więc trenuj :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obejrzałam, ładnie :) Widziałam właśnie pompki Jah-stiny na piłce, no i Ali oczywiście :)
      Ja chciałam zrobić spiderowe :D

      Grozisz mi? :D hehe

      Usuń
    2. Mi właśnie spajderki po głowie chodzą :D

      Żebyś wiedziała ]:->

      Usuń
    3. spiderkowe pompki są super, bardzo je lubię :D

      No, to strzeż się :>
      :D:D

      Usuń
  22. Fajna akcja; lepsza niż z piciem piwa :)
    Swoją drogą codziennie rano śmigam po 50 pompek i działa lepiej niż kawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, że lepsza akcja.
      Spróbuję jutro- 50 dam radę w 3 seriach, zobaczymy :)

      Usuń
  23. pierwsza 10-tka poszła po mistrzowsku! No ale podobno pompki liczą się dopiero wtedy, kiedy zaczyna boleć, więc jeszcze większe gratulacje za tę drugą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsza dziesiątka to ta z końcu filmu przeplatana plankiem :D
      Dzięki, mam nadzieję, że niedługo więcej niż 20 będzie szło lekko :)

      Usuń
  24. Fajne wyzwanie. Nawet jako facet spróbuję je wykonać.

    OdpowiedzUsuń