1 grudnia 2012

140. Hello December- TO DO LIST.

W sobotę rano postanowiłam wyznaczyć cele.

1. Spędzić przynajmniej 10h na pisaniu pracy
2. Zrobić 5 treningów
3. Opracować 3 tematy z zaplanowanych na blog
4. Ogarnąć rzeczy, których nie odłożyłam na miejsce
5. Odkładać rzeczy na ich miejsce
6. Zrobić najpóźniej w środę zadania na przyszły łikend na uczelnię
7. Zrobić zdjęcia rzeczy, które wystawię na all
8. Wszystkie za małe ubranka/nieużywane zabawki złożyć w jednym miejscu do oddania
9. Zakończyć szufladę
10. Posprzątać pulpit

Jakieś propozycje kary za niewypełnienie chociażby jednego z punktów? ;)

Tak, to jest plan tylko na ten tydzień! :)
Pogodnej soboty, leniwej niedzieli i wspaniałego grudnia Wam życzę!

33 komentarzy

  1. Karą (a przyjemnością dla malucha) może być wydanie pieniędzy na jakiś kosztowny prezent dla synka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dla mnie żadna kara :) Ja chętnie wydaję pieniądze na synka, z resztą ostatnio tylko na niego jak chodzi o przyjemności :D

      Tylko on nie lubi pospolitych zabawek ;) Woli piloty, telefon, długopis i mój zeszyt z ważnymi notatkami :D

      Usuń
  2. dodatkowy trening ;) jakiś porządnie dający w kość ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam takie treningi, podejrzewam, że jak zrobię w tym tygodniu 5 to w przyszłym będę leczyć mięśnie :D

      Usuń
  3. Powodzenia!!!!;)
    Kara ? zrezygnuj z czegoś co lubisz np 3 dni bez telewizora lub komputera ;) porządny trening np wszystkie ćwiczenia mel b jakie znajdziesz na youtube ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia!!!!;)
    Kara ? zrezygnuj z czegoś co lubisz np 3 dni bez telewizora lub komputera ;) porządny trening np wszystkie ćwiczenia mel b jakie znajdziesz na youtube ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kara? Dodatkowy trening:) tylko na zdrowie i samopoczucie Ci to wyjdzie :) fajny ten plan, chyba będę musiała zrobić podobny- 10h na pisanie pracy to dobry pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 10h czyli 2h w ciągu dnia w tygodniu pn-pt jak jeszcze mam do środy ogarnąć projekty na łikend to jest to ogromne wyzwanie, no ale nie ma to jak ambitny plan ;)

      Usuń
  6. A moja propozycja to FISH SALAD AND WATER przez tydzień :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zjeść łyżkę cukru - Białego !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie też miałam zaproponować - zjedz fast fooda, albo sklepowego batonika, muahaha. :)

      Usuń
  8. Nie wymyślaj żadnych kar, bo to założenie zakłada, że możesz nie zrealizować swoich planów w 100 procentach. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, jednak już dziś wiem, że nie uda mi się wypełnić planu w 100% Wymyśliłam sobie karę, napiszę w sobotę :D

      Usuń
  9. Uczę się :( Matura za 5 miesięcy ;)
    A żeby nie było tak do końca smutno to dodam że troszkę ćwiczę :D

    Trzymam kciuki za Twoje plany ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niebieska za karę tydzień na diecie kurczakowej - kurczak na parze bez przypraw, do tego ryż :D buahahahahaha
    Aha i codziennie hula-hop i trening z tymi paniami co kiedyś Tobie podrzuciłam :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Sprzątnąć pulpit :) Aż się uśmiechnęłam. Mój jest tak zagracony, że aż brak słów. Podsunęłaś mi pomysł na grudzień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprzątnęłam i od razu po włączeniu komputera jest przyjemniej:)

      Usuń
  12. Ja myślę, że nagroda jest bardziej odpowiednia od kary :D
    Zrób wszystko i ciesz się przyjemnościami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, ja też tak uważam :)

      Jak przygotujesz szufladę to uchyl ją nieco i pokaż na blogu :)

      Usuń
    2. Nie będzie nagrody w tym tygodniu, niestety:( Ale kolejny tydzień zaplanuję lepiej :) Z nagrodą w tle jako wabik:D

      Beata pokażę szufladę, jak mi się uda ją ukończyć :)

      Usuń
  13. ale kary Ci dziewczyny wymyslaja :)

    OdpowiedzUsuń
  14. 20 pompek i 100 przysiadów :D ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pompki w dwóch seriach, 100 ATG nie robi na mnie wrażenia, skoro ukończyłam kiedyś wyzwanie Tygryskowe :D

      Usuń
  15. chyba sama te musze napisac sobie to do list!

    OdpowiedzUsuń